Anda inginkan khidmat penulisan?

Alhamdulilah…

Bakat dan kelebihan yang dikurniakan olehNYA adalah suatu pemberian yang tidak terhingga kepada umatNya..Apalah kiranya kelebihan itu dijadikan sumber pendapatan mahupun sebagai ilmu untuk diamalkan bersama saudara ku yang lain?

hik3..bukannya apa..memandangkan bidang kewartawanan adalah bidang yang ku minat dan kini dah pun berada pada tahap yang membanggakan, aku yakin kebolehan menulisku adalah sesuatu yang menjadi passionate ku selama ini…

Maka dengan itu, kepada sesiapa yang inginkan khidmat penulisan tidak kisahlah apa jua tetapi khasnya kepada penulisan skrip, saya bersedia melakukannya…Insyallah, di dalam usaha saya masih melengkapkan ilmu sedia ada, dengan adanya kepercayaan dan keyakinan anda terhadap saya..Saya boleh menyiapkannya mengikut standard yang anda kehendaki…

Berilah peluang kepada diri ini untuk terus mengasah penanya sehingga bisa menulis tinta yang terulung satu hari nanti….amin….

Ikhlas,

Nabilah Saleh 

Leave a Reply

