Orang Penting…

Apalah agaknya yang penting sangat tu ya? Dan penting ke ‘orang penting’ tu (dalam nada Kumaran yg bercakap)? hahaha….

Penting, tak penting lah jugak ( dalam nada Kumaran lagi yg bercakap!). Haha..kenapa entah Abby ni? Dengki dengan Kumaran agaknya~~

Nope la everyone. Saje..sengal. Agak letih and penat sebenarnya. Seharian dari 8am dah menuju ke KL, apalagi kalau bukan Jalan TAR. Beli punya beli, tak sedar dah jam 3 pm. 

Mengendong juga barangan sana sini. Tak larat tangan nak bimbit. Abby dengan mama sahaja tadi. Tapi kami gigihkan jua. Breakfast dan lunch tetap tak miss, as Jalan TAR banyak je pilihan utk makan2.

Berbalik kepada orang penting tadi, cuba tgk gmbr di bawah, ada mcm ciri2 orang penting tak? Jom..

n1066017607_108886_1065-copy1

Kenapa penting sangat mereka2 ini? Haha..gambar dirakam masa viva terakhir mereka. Abby pula, gambar ini menunjukkan itu adalah kali terakhir Abby menjejakkan kaki ke MIIM. Haha..sounds cruel je…

Looking forward to see you guys la pretty soon~ as we have lots to be done!

Ermm, geram tetiba! Dah berkali-kali tgk LMS, tapi mcm takde orang..Hallo, hallo~ mood nak wat assignment terkikis sikit tgk LMS yg sepi~. Hoho..semua orang sibuk beraya lagi kut..Takpelah, tuggu esok hari.

Esok kembali bekerja setelah SEHARI off. Sehari je…

Oh ya, c.i.n.t.a hati pulang ke Penang malam ni selepas waktu kerja. Ermm..bosan kejap takde sapa nak jadi teman borak, gaduh dan buli~ Hehe…kejam tak?

Semoga c.i.n.t.a hati selamat sampai, Amin InsyaAllah~

* Kepada orang2 penting lain yg tidak terpacak dlm gmbr di atas, jgn terasa hati. Kerana anda tetap penting pada Abby 😉
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s