Pening bukan lalat…

Seperti yang diuar-uarkan di dalam status facebook status kami berdua, sudah ramai membuat tekaan sendiri.

Pandai betul kamu bab pening-pening ni eh? Teruja lebih ha!Saya relaks sahaja. Apa kamu nak kata? Hehehe…

Saya sendiri setakat hari ini masih belum ada jawapan. Ada masa Mr Hubby pening, ada masa saya pening.

Mungkin, pening sebab bekerja. Noktah.

Ada masa Mr Hubby teringin makan itu, ada masa saya teringin makan ini.

Mungkin, selera kami ini macam hari-hari biasa juga. Berselera sahaja. *Peace

Ada masa Mr Hubby muntah-muntah, oh tang ni..Abby tiada masa! Hahaha…

Tidak ada pula aku rasa nk bluekkkk~ Ok tenang. Jangan panik. (Memang berlagak biasa shj)

Masalahnya…………..

Anda hebat meneka. Tetapi kami tiada jawapannya (tiada juga usaha utk merungkai teka teki tersebut). Huhu. Marilah kita terus berteka-teki. Abby dan Mr Hubby menerima rezeki seadanya. Tidak merancang, tidak juga menghalang. Maka…..

Pening saya (or kami) bukan lalat la……………..Kalau lalat, berita gembira bukan? 🙂

Leave a Reply

