Teruja…

Kami dalam mood teruja ni. Teruja yg amat!Sampai semua benda pun dilakukan dengan kadar segera. Punyalah tidak sabar.

Kenapa? Oh jangan tanya. Kalau kau di tempat aku pun, pasti korang teruja.

Ishk, kenapa Abby? Cepat citer. Suspen kau kadang-kadang tidak menjadi! Ces…

Okay, fine! Saya memang tidak mahir buat kejutan…Saya bagi clue sahaja. Seperti di bawah;

Tengok, sudah ku bilang. Sekarang siapa lagi teruja…Aku atau Kau?

Wah, dah macam tajuk cerita Kau&Aku!Eiiiiii….tak sesuai!The End.

Ok, Encik Suami sudah berpesan (sebab dari tadi dia perhati saya asyik di hadapan laptop) :

Nanti jangan lupa bersiap. Nak dating, tak?

Dengan pantas:

Of course!Sushi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eh?

p/s: Gambar di atas clue sahaja. ‘Bebel’ part, harap maaf sila tunggu. Encik Suami perlu diutamakan. Hehe..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s