Bila sudah rindu…

Rindu benar!!Arghh stress. Stress bukan soal kerja, tetapi gara-gara rindu.

Ok, angau-angau~ Tuduhan tidak berasas. Ya saya tahu encik suami sudah banyak hari kerja malam. Hanya bertegur pun, kalau saya kucup tanggannya bila hendak pergi kerja. Kau bayangkan punyalah rindu?~

Eh eh jangan mengarut. Tahu sudah jam 5.30pm. Okay straight to the point. Saya rindu la nak berblogging. Sudah banyak malam jiran-jiran saya ‘kedekut’. Huhu…

Maaf. Saya bukan bermulut jahat. Huhu…Kedekut mahu share linksys sajork. Jangan marah naaa…

Saya juga asyik kelupaan sahaja mahu membayar broadband bill.  Itu yang rindu jadi memuncak. Kan ke saya sudah tanam azam mahu jadi blogger tegar? Bila tekad sudah ada, niat pun terpasang, minat berkobar-kobar…bila ada batu penghalang, memang jiwa kacau sekejap jadinya. Semua gara-gara tiada internet connection. Terpaksa ambil kesempatan di pejabat.

Ampun2x. Sesekali. Ini pun setelah banyak kerja ‘diketuk’ hari ini. Saya sukses penuhi deadline. Wee!Untuk hari ini sahaja baru, kecoh la kau Abby? Ok. Dot.

Sudah 5.30pm. Wee! Balik dahulu ya kawan-kawan. Banyaknya cerita. Banyak sudah saya ‘tweet’ semalam. Maka menggunung cerita. Kamu dan kamu, tunggu update ok?

p/s:  Saya kembali ‘capek’ dengan trafik yang ditempuh pada pagi hari. Warga Sg Buloh, jom kita buat jadual keluar bekerja. Boleh sama-sama memandu perlahan, cermat dan selamat. Fuh, memberi pesanan kepada diri sendiri sebab banyak kali ‘brek mengejut’ pagi ini.

Leave a Reply

